Regulamin korzystania z usług PandaCleaner

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez firmę PandaCleaner oraz zasady współpracy z klientem.

1. Zakres usług

PandaCleaner świadczy usługi czyszczenia tapicerki meblowej i samochodowej, materacy, dywanów, wykładzin, dezynfekcji, ozonowania i usuwania zapachów na terenie Wrocławia i okolic.

2. Rezerwacja i realizacja usługi

  • Rezerwacja odbywa się telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.
  • Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych kontaktowych i adresowych.
  • Termin realizacji ustalany jest indywidualnie z klientem.

3. Ceny i płatności

  • Ceny są ustalane indywidualnie, zgodnie z cennikiem lub po wcześniejszej wycenie.
  • Płatność następuje gotówką lub przelewem – w zależności od ustaleń.

4. Obowiązki klienta

  • Zapewnienie dostępu do miejsca wykonywania usługi.
  • Uprzątnięcie przedmiotów uniemożliwiających pracę.
  • Wskazanie ewentualnych uszkodzeń lub wrażliwych powierzchni przed rozpoczęciem usługi.

5. Reklamacje

Reklamacje można składać w terminie do 3 dni roboczych od dnia wykonania usługi. Zostaną one rozpatrzone w terminie do 7 dni roboczych.

6. Odpowiedzialność

Firma PandaCleaner nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z zatajenia informacji o stanie czyszczonych powierzchni lub materiałów nieodpornych na środki chemiczne.

7. Postanowienia końcowe

  • Firma zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  • Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie internetowej.
  • Korzystanie z usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Ostatnia aktualizacja: maj 2025